Am lucrat cu cativa politicieni. I-am ajutat sa comunice. Asta e meseria mea. Nu regret, pentru ca i-am ales. Nu am acceptat orice cont, pe oricine, pentru un pumn de arginti.
Iata un penibil pe care nu l-as consilia niciodata!

Nadina Nedelea cum nu recunoasteti penibilul? E in fiecare zi la tv http://www.cristianrizea.ro/
Wednesday at 10:28pm

Acesta nu e un articol. Este o preluare a unui postari facuta de mine alaltaieri, pe facebook. O reactualizez pe blog, ca sa aflati ce inteleg „politicienii” romani prin comunicare. Iata discutiile dintre Cristian Rizea si noi, ziaristi si alegatori.

Andrei Badin Hahahahhahahhahaha;))))))
Valentin Zaschievici Haaaaa? Cine e asta? Pai ce, tu esti doctor sa-l consulti?
Radu Herjeu Io l-as lua. Iti dai seama ce provocare profesionala? E usor cand ai material bun 🙂
Monica Micu a ajuns, deci, in fiecare zi la tv? eu l/am cunioscut pe cand punea mochete prin cladiri alese;)
Ionescu Laurentiu asta-i cristi rizea?
Nadina Nedelea ‎@Andrei, da. Si promit ca furia va continua si voi demitiza „mituri”
@Vali, nu sunt doctor, ca n-am invatat destul 🙂
@Radu, am avut niste misiuni imposibile: Sorin Oprescu (independent la Bucuresti), Oana Mizil vs Gigi Becali in Ferentari (unde ciobanul platise energia electrica si dadea pomana non stop). Mi-a trecut de provocari de genul asta
@Monica, nu-l cunosc si SINCER nici nu-mi doresc.See More
Radu Herjeu Nu zic ca n-a fost greu, dar macar ai avut consiliati buni. Imagineaza-ti sa faci din rizea un personaj bun de dat la televizor 🙂
Monica Micu pai uite ca deja e in fiecare zi la tv!
Radu Herjeu Asta nu inseamna ca si e bun pentru asa ceva 🙂
Valentin Zaschievici ‎@Radu. Sigur, Pe Discovery, la aia despre maimutze :)) Ca tot purtasem azi o discutie cu Alex Chiciu despre maimutze geniale si mameluci care danseaza cu ghiveciu-n cap la Antena 2 :))
Monica Micu Doamne fereste, ai dreptate. Eu ii raspunsesem Nadinei dar, cumva, se potrivea si cu remarca ta. Si atunci problema e ca apare.
Nadina Nedelea Pai asta-i criza, de fapt. Cu asemenea specimene se prezinta opozitia lui peste
Alexandru Chiciu ‎:)))).Iarta-ma, Nadina, dar fotografia e geniala….Uite-l ce fericit iese dintre maci…Fabuloos:))))))
Maria Isopescu eu vad aceasta poza ca pe o reclama buna la opiu :))))
Valentin Zaschievici mda. imi aduce aminte de versurile lui Chilian: Un arici pe-un camp de maci !
Ruxandra Andreea ‎:))))) omul iubeste natura si camasile care se aseamana cu macii din campiile Romaniei =)) Patriotul din grâne!
Cristian Rizea Sunteti acelasi dn Herjeu care acum cativa ani ma ruga sa-l ajut cu un anumit project? Cata ipocrizie…
Cristian Rizea Dna Nedelea,va multumesc pt atentia acordata…sincer ma bucur ca va faceti timp sa urmariti emisiunile tv la care sunt invitat…
Nadina Nedelea ‎@D-le Rizea, imi pare rau sa va dezamagesc. Nu mai urmaresc niciun show de televiziune, ca nu am ce. Dvs, invitatii cantati minut de minut aceeasi placa. Butonez, d-le Rizea. Defect profesional. Sanatate!
Septimiu Sarateanu Cine e papagalul asta ?
Septimiu Sarateanu e vina celor ce i-au permis sa vina la tv…citi bani a cotizat pentru un loc eligibil la uninominale ?
George Huiu Pacat…ati muncit si ei au…uitat! Dar este specific poporului roman!
Liliana Babus Bine ca madama Ada Mesesan nu are motive sa se plinga de consiliati! Ce usurare! 😀
Cristian Rizea Dn Sarateanu,sunt unul mai putin papagal decat dvs ,asta ca sa nu mai aveti nedumeriri!
Cristian Rizea Si va invit in colegiul meu din jud Braila,chiar in Insula Mare a Brailei ,unde e facuta si poza sa intrebati pe orice ulita din orice comuna daca mi-am castigat colegiul cu bani asa cum spuneti dvs sau facand o campanie din poarta in poarta! Din pacate nu cred ca o sa puteti tine pasul cu mine din cauza burtii! Asa ca va sfatuiesc ,faceti putin sport si va astept oricand cu placere sa facem impreuna o vizita in colegiul meu !
Cristian Rizea Dna Nedelea,in primul rand eu nu-mi permit sa jignesc pe nimeni,indiferent cat de antipatic mi-ar fi sau cat de frustrat m-as simti…asta tine de ceva ce se cheama,,cei 7 ani de acasa”…dar va inteleg,nu toti putem fi perfecti……..Apropo de cei cu care va laudati ca I-ati consiliat …cu mici exceptii,la majoritatea greselile gramaticale si de exprimare sunt ceva cotidian,lucru pe care la mine ,din pacate pt dvs ,iertati-mi lipsa de modestie, nu-l veti gasi!
Nadina Nedelea ‎@Cristian Rizea, INVATA sa dai socoteala! Nu veni cu contra-argumente penibile, pe wall-ul meu, ca te arunc de nu te vezi, d-le Perfectiune!
Respecta-ma! Traiesti pe banii mei. Iar daca nu-ti convin criticile, lasa-te de politica!
Septimiu Sarateanu mergeti la alfabetizare intii domnule Rizea…prescurtarea la pronumele de politete, articulat ( domnul )este dl.si nu dn. DN e pentru drumurile nationale ….pentru dvs..e mai sigur ca veti ajunge pe ” centura politicii” …aveti toate calitatile
Septimiu Sarateanu eu unul nu mai raspund la toti agramatii care au descoperit facebook…Rizea The Parrot is the one …
Mihai Valentin Neagu Doar un accident politic….un ipocrit…dar cu tupeu…Are cele mai tari declaratii de avere si de interese…Nu are firme, nu are masini, are salariu mai mic decat impozitele mele dar are doua locuri de parcare!!! si ceasuri de 35000 de Euro… :)) Si imi aduc aminte de celebra replica din BD: „Ma recomanda vocea si talentul meu”..:)
Cristian Rizea Dna Nedelea,inteleg sa dau socoteala pt niste lucruri serioase… dar pt o poza , sincer cred ca faceti prea mult caz…sau inseamna ca am deranjat pe cineva…iar cu amenintarile folositi-le cu altcineva…la mine nu prea tin… O seara placuta!
Nadina Nedelea Politician in vis acest Cristian Rizea, daca intelege sa ma domneasca, dar sa ma faca prost crescuta si frustrata, lezandu-mi astfel onoarea mea de cetatean cu drept de vot. Asa ca, fara sa mai pierd vremea, il scot din lista mea de prieteni virtuali. Iesi afara si mai invata oleaca de comunicare, desigur. Mai sunt doritori? Ca vreau curatenie in lista…
Constantin Vlad http://sutu.ro/academia-de-cretini/trece-lebedele-n-zare-eu-ma-uit-ele-dispare/ 🙂

PS: Multumesc pentru precizare, Cristi Sutu!