Ce-i chestia asta cu 8 Martie? Ziua femeii, ziua mamei….

Simbolizeaza emanciparea femeii si nu e sarbatoare crestina, zic unii. Mie nu-mi pasa nici de emancipare, nici de crestinism. Si in general, de reguli. Io-te ca n-am chef sa ies in oras cu fetele, na. Si in niciun caz sa vad barbati despuiati, unsi cu alifii, lucrati la sala…Cah! Ce sa fac cu un barbat cu care nu as avea ce vorbi? Sa vad barbati pe post de gheise? Mai bine vad gheise.
Nu-i inteleg deloc pe barbatii care exagereaza, cu sala, cu gelul din par, cu hainele… Nu tine. Decat la pisi ca si ei.

Deci, nu ma potrivesc cu sarbatorile astea la comanda internationala.
Asa ca, in replica, mi-am daruit o zi de munca. Si mi-a iesit si bine. E chiar prolifica.

Alta problema am eu cu ziua asta. Vremea. Si vremurile. Ma omoara. Nu mai pot de atata zapada si ger. Mi-a inghetat sufletul.

