Si mie, ca am indraznit sa critic pana acum.

Cum mi-au luat mie ochii papagalii din opozitie, ziarele si televiziunile mogulilor si nu am vazut realitatea asta cruda. Manuta asta de oameni care se chinuie, in hatisul de interese, sa conduca cinstit Romania. Doamnele astea blonde sau satene care amarate, cu pantofii uzati de alergatura si cu hainele botite, fug disperate pe culoarele ministerelor si ale Parlamentului, pentru binele meu si al familiei mele.

Cum se chinuie ei saracii sa salveze ce s-o mai putea.

Cum arata ei pisica pe la televizor, ca nu pot, nu au lege, nu au functii, nu au cum sa opreasca hotia.
Vorba lu’ Zeus: “Bai Vasile Marica, bai conducatori ai Politiei de frontiera SA VA FIE RUSINE! Si tie, Dinu Patriciu!”

PS: Cum de ce sa va fie rusine? Ca n-au ei bani de pensii, din cauza voastra!

parerea mea despre ei

