Si a fost Ziua Curateniei Generale.

La Mogosoaia, in zavoiul de la intrare, de langa Casuta copiilor Alinei (Chic Camp).

Si am iesit la curatenie, cu mic cu mare. Noi, cei veniti de acasa, cu plozii dupa noi, sa le impartasim o lectie de voluntariat. Si ei, cei care ne-au primit acasa: Alina, ajutoarele si cei 17 copii minunati de care au grija.

Inarmati cu saci mari de gunoi si protejati de manusi de cauciuc am adunat tampoane, hartie igienica, pampers, bidoane, hartii, pungi de plastic… Sticle ingropate de timp. Am gasit circa 20, sub un singur copac. Malul lacului duhnea.
Fotografiile stau marturie ca gunoiul este la loc de cinste in Romania. Peste tot. In calea noastra. Il respiram, il ocolim si ne vedem de viata ca si cand nu pe noi ne-ar afecta.

Acesta nu este un articol de repros. Nici nu am cuvinte sa-mi strig mahnirea ca unii dintre noi arunca tot ce le pica in mana, pe geamul masinii, de la balconul locuintei, sau lasa pe unde trec urmele nesimtirii lor.

Dimpotriva, acest articol vreau sa fie unul de multumire. Pentru ceea ce am primit azi la Mogosoaia. Speranta ca unii dintre noi mai vor sa schimbe in bine Romania, ca mai cred ca asta se poate. Dragostea copiilor de la Chic Camp. Ce copii, ce sentimente curate!

Andreea, Alina Chic, Nicoleta, Ramona, Alina, Naomi, Adrian, Monica si tuturor celor care ati fost azi la Mogosoaia va multumesc ca m-ati primit in viata voastra! Copilasilor draguti ai Alinei (Chic), le promit ca o sa revin. Simt ca am multe de invatat, iar fiul meu are nevoie de copii ca voi, care stiu sa primeasca, sa daruiasca, care stiu sa se bucure.

PS: fotografiile profi sunt opera Alinei Chic.

