Sunt Nadina. De meserie comunicator. Asta s-a dovedit a fi cel mai mare talent al meu. De la 6-7 ani, cand aduceam acasa toate povestile auzite la coada, la magazinul de paine. Peste ani luam interviuri, prezentam spectacole, concursuri, faceam lobby pentru colegii mei, criticam profesori, recitam poezii patriotice pe scenele comuniste ale Cantarii Romaniei si participam activ la cenaclurile de literatura. Am facut o facultate de informatica aplicata poate doar ca sa-mi confirm ca stiintele exacte ma vor ajuta sa gandesc rational, sa devin analitica, sa invat sa-mi transmit mesajele cu exactitate, in cuvinte putine si foarte la subiect.

Am stat 10 ani in presa (pe sticla, cum se spune), in direct de la evenimente cu morti si raniti. Prea mult pentru un om sensibil si bun ca mine. De 6 ani ii invat pe altii sa-si vanda bine evenimentele, sau sa devina vandabili ei insisi.

Azi ma simt secata de energie si lipsita de forta. Cand altii bat la usi si fac eforturi sa prinda conturi cat mai bune si banoase, eu raspund cu NU multor proiecte care mi se ofera. Am sentimentul ca unii sunt prea mult pentru ei si prea putin pentru ceilalti.

Am 37 de ani. Si multe vise implinite. Dar si neimpliniri. 2010 este pentru mine un an al schimbarilor.

Daca vreti sa ma ajutati sa cred din nou in oameni, haideti sa-l invatam pe Alex sa spuna DA.

