Am facut fotografiile de mai jos asta-seara in jurul orei 17,00, intr-o intersectie din Bucuresti. Nu pentru ca n-as mai fi vazut caini atatati si nervosi si catele in calduri…Doar ca mi s-a parut un tablou demn de Sexgate-ul din PSD.

Oamenii ocoleau precauti turma agitata. Si nici eu nu am indraznit sa ma apropii prea tare.
Ei erau multi, ea una singura. S-au invartit in juru-i, si-au aratat coltii unul altuia, iar cel mai rau a inscris…

La fel de deplorabil imi pare si spectacolul tinerilor pesedei.
As rade in hohote dar nu pot, cand stiu ca mitocanii astia vor sa conduca in curand Romania.

Bravo, Victor Ponta! Si intregii echipe de comunicare a partidului. Sexul vinde. Tineretul pesedist este de acum de notorietate.

Si serios, n-ati auzit d-lor de management de criza? „Este o porcărie şi o diversiune“. Ce raspuns e asta, Victoras?

Norocul vostru ca, din dorinta de a scapa de actualii conducatori, posturile de televiziune nu fac valva cuvenita acestui subiect.

